Monikanavaisen asiakasviestinnän haasteet ja mahdollisuudet case Keski- Suomen opiskelija-asuntosäätiö sr

Nykypäivän sähköisten markkinointiviestintäkanavien moninaisuus voi luoda organisaatioille sekä mahdollisuuksia että haasteita. Asiakkaat kaipaavat laadukasta ja monipuolista sisältöä, mutta samalla vastaanotetun informaation määrä eri kanavissa hankaloittaa kiinnostuksen ylläpitämistä. Myös asiakka...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Salokorpi, Emma
Muut tekijät: Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2021
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/76207