English language children’s literature in teaching an overview of the current situation in the Finnish elementary school’s English language classrooms.

Kirjallisuuden lukemisen katsotaan olevan hyödyllistä kielten oppimiselle ja yleisesti myös kehitykselle. Lukija-identiteettimme kerrotaan alkavan muodostuvan jo varhaislapsuudessa, ja näin ollen lukija-identiteetin muodostumisen tukeminen tulisi aloittaa mahdollisimman varhain. Kirjallisuuden hyödy...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Hänninen, Maiju
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:eng
Julkaistu: 2021
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/76203