Teachers and upper secondary school students' views on the role of teacher feedback in motivating Finnish EFL students to improve their written skills

Opettajapalaute on merkittävä osa niin opettajien työtä kuin oppilaiden oppimisprosessia. Samalla tavalla myös oppilaiden motivaatio voi olla merkittävä tekijä oppimisen edistymisessä. Tässä tutkimuksessa kartoitetaan englannin opettajien ja oppilaiden käsityksiä opettajapalautteen merkityksestä opp...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Vornanen, Katariina
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:eng
Julkaistu: 2021
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/75916