Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
Applied Filters:
Format: Remove Filter Master's thesis
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Show filters (1)
Format: Remove Filter Master's thesis
  • Auditiivisen diskriminaation h...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Auditiivisen diskriminaation harjoittaminen ja sen vaikutus viivästyneessä puheenkehityksessä

Auditiivisen diskriminaation harjoittaminen ja sen vaikutus viivästyneessä puheenkehityksessä

Bibliographic Details
Main Author: Jansson-Liimatta, Eira
Other Authors: Faculty of Education, Kasvatustieteiden tiedekunta, Department of Education, Kasvatustieteiden laitos, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 1981
Subjects:
Education
Kasvatustiede
102
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/75638
  • Holdings
  • Description
  • Staff View
Description
Summary:

Similar Items

  • Spesifin auditiivisen harjoituksen vaikutuksesta peruskoulun III-luokkalaisten lukemis- ja kirjoitushäiriöisten lasten kirjoitusvirheiden määrään
    by: Ahvenainen, Ossi
    Published: (1974)
  • Opetus- ja kuulustelutavan vaikutus oppimiseen
    by: Hakkarainen, Pentti
    Published: (1970)
  • Television vaikutus lasten piirustuksiin
    by: Lahtinen, Pauli
    Published: (1971)
  • Koulutusteknologia ja sen sovellukset monimuoto-opetuksessa : tapausesimerkkinä KAKOMO-projektin monimuoto-toteutus
    by: Nieminen, Juha
    Published: (1996)
  • Toimistotyöntekijän työorientaatio ja sen kehittyminen toimistohenkilöstön peruskurssin vaikutuksesta
    by: Nurkka, Annikka
    Published: (1991)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report