Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
Applied Filters:
Language: Remove Filter fin
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Show filters (1)
Language: Remove Filter fin
  • Peruskoulun 4-6 -luokkalaisten...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Peruskoulun 4-6 -luokkalaisten lasten suhtautuminen pakolaisiin

Peruskoulun 4-6 -luokkalaisten lasten suhtautuminen pakolaisiin

Bibliographic Details
Main Authors: Kurki, Satu, Ahokainen, Hanna
Other Authors: Faculty of Education, Kasvatustieteiden tiedekunta, Department of Education, Kasvatustieteiden laitos, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 1990
Subjects:
Education
Kasvatustiede
102
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/75571
  • Holdings
  • Description
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/75571

Similar Items

  • Peruskoulun II- ja IV-luokkalaisten lukemisharrastukset
    by: Penttinen, Leena
    Published: (1983)
  • Peruskoulun opettajien suhtautuminen opetustoimen normiohjauksen purkuun koulun tasolla
    by: Sipilä, Marjatta
    Published: (1998)
  • 3-6 -vuotiaiden lasten omatoimisuus päiväkodissa perushoidon tilanteissa
    by: Lankinen, Terttu
    Published: (1981)
  • Spesifin auditiivisen harjoituksen vaikutuksesta peruskoulun III-luokkalaisten lukemis- ja kirjoitushäiriöisten lasten kirjoitusvirheiden määrään
    by: Ahvenainen, Ossi
    Published: (1974)
  • Peruskoulun 5.-6. -luokan oppilaiden asennoituminen kuulovammaisia kohtaan kuulovammaisista saadun kokemuksen funktiona
    by: Hämäläinen, Arja
    Published: (1983)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report