Tieto- ja viestintätekniikka suomalaisessa esiopetuksessa
Tässä kandidaatintutkielmassa tarkastellaan tieto- ja viestintätekniikan sisällyttämistä suomalaiseen esiopetukseen. Aihetta tutkitaan teorian ja käytännön esimerkkien kautta, hyödyntäen kolmen esimerkkikunnan tieto- ja viestintätekniikan strategioita, jotka ovat luotu esiopetukseen. Tutkielman tavo...
| Päätekijä: | |
|---|---|
| Muut tekijät: | , , , , , |
| Aineistotyyppi: | Kandityö |
| Kieli: | fin |
| Julkaistu: |
2021
|
| Aiheet: | |
| Linkit: | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/75362 |
| Yhteenveto: | Tässä kandidaatintutkielmassa tarkastellaan tieto- ja viestintätekniikan sisällyttämistä suomalaiseen esiopetukseen. Aihetta tutkitaan teorian ja käytännön esimerkkien kautta, hyödyntäen kolmen esimerkkikunnan tieto- ja viestintätekniikan strategioita, jotka ovat luotu esiopetukseen. Tutkielman tavoitteena on tarjota kuva esiopetuksen tieto- ja viestintätekniikan tilanteesta ja saada kokonaisvaltainen käsitys erilaisista toteutus- ja lähestymistavoista. Tämä tutkielma on tehty kirjallisuuskatsauksena.
This Bachelor's thesis looks into the ICT incorporated in Finnish pre-primary education. The topic is explored through theory and real-life examples provided by the pre-primary education ICT-strategies from three Finnish municipalities.
|
|---|