Yhtenäisen perusopetuksen asialla toimijat, tavoitteet ja vuorovaikutus vuoden 2004 perusopetuksen opetussuunnitelman perusteiden laadinnassa

Tutkielma käsittelee vuoden 2004 perusopetuksen opetussuunnitelman laadintaprosessia. Siinä tarkastellaan, miten ja miksi vuoden 2004 perusopetuksen opetussuunnitelman perusteet laadittiin. Tutkimuksessa opetussuunnitelmatyötä on tarkasteltu sen organisoinnin, tavoitteiden, mukana olleiden toimijoid...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Jäntti, Anna
Muut tekijät: Faculty of Humanities and Social Sciences, Faculty of Education and Psychology, Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Historian ja etnologian laitos, Kasvatustieteiden laitos, Department of History and Ethnology, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2021
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/75361