Musiikin oppiaine lukiolaisen stressin lähteenä

Tutkin pro gradu -tutkielmassani lukiolaisten kokemuksia pakollisen musiikin kurssin stressaavuudesta. Tutkimuksen tarkoituksena oli kartoittaa määrällisen tutkimuksen menetelmin, millaisesta ilmiöstä on kyse puhuttaessa musiikin oppiaineen stressaavuudesta lukiossa. Aiheenvalinnan taustalla on kiin...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Pajunen, Josefiina
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos, Department of Music, Art and Culture Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2021
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/74845