Opettajan tarjoama tuki luonnontieteiden tutkivaan oppimiseen tapaustutkimus tasapainotehtävien ratkaisemisesta simulaatioympäristössä

Tutkimuksessa analysoitiin ja vertailtiin kahden luokanopettajaopiskelijan ja yhden luokanopettajankouluttajan suorittamia tukitoimia suomalaisen peruskoulun kuudennen luokan oppilaista koostuneiden ryhmien kokeellisen työskentelyn yhteydessä. Jokainen ohjaaja ohjasi tutkimuksessa yhtä ryhmää. Luoka...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Riihijärvi, Saku
Muut tekijät: Matemaattis-luonnontieteellinen tiedekunta, Faculty of Sciences, Fysiikan laitos, Department of Physics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2021
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/74664