Toiminta-alueittaisen opetuksen kehittämistarpeet opettajien kokemana

Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää toiminta-alueittaiseen opetukseen liittyviä huolia sekä kehittämistarpeita opettajien näkökulmasta. Tutkimuksen tavoitteena oli lisätä ymmärrystä toiminta-alueittaisesta opetuksesta ja sitä kautta kehittää toiminta-alueittaista opetusta ja opetussuunnitelmaa....

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Kiviranta, Julia, Kasakkamäki, Elina
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2021
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/74451