_version_ |
1799173277804920832
|
annif_keywords_txtF_mv |
oppiminen
opettajat
käsitykset
oppimisympäristö
koulutus
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
http://www.yso.fi/onto/yso/p1117
http://www.yso.fi/onto/yso/p6333
http://www.yso.fi/onto/yso/p4835
http://www.yso.fi/onto/yso/p84
|
author |
Häkkinen, Kirsti
|
author2 |
Faculty of Education
Kasvatustieteiden tiedekunta
Department of Education
Kasvatustieteiden laitos
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Education
Kasvatustiede
102
|
author_facet |
Häkkinen, Kirsti
Faculty of Education
Kasvatustieteiden tiedekunta
Department of Education
Kasvatustieteiden laitos
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Education
Kasvatustiede
102
Häkkinen, Kirsti
|
author_sort |
Häkkinen, Kirsti
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Kasvatustieteiden laitos
|
faculty_txtF |
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
|
first_indexed |
2021-02-12T21:01:52Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Maisterivaiheen työ
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Opettajat oppimisen tulkitsijoina : fenomenograafinen näkökulma oppimiskäsitysten tutkimiseen</title><creator>Häkkinen, Kirsti</creator><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden tiedekunta</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Education</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kasvatustieteiden laitos</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Education</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Kasvatustiede</contributor><contributor type="oppiainekoodi">102</contributor><subject type="other">syvähaastattelu</subject><subject type="other">oppimiskäsitys</subject><subject type="other">opettajien arkikäsitykset</subject><subject type="yso">fenomenografia</subject><subject type="yso">kontekstianalyysi</subject><subject type="yso">oppiminen</subject><available>2021-02-12T10:44:19Z</available><issued>1995</issued><type lang="en">Master's thesis</type><type lang="fi">Pro gradu</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/74187</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202102121615</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijän oikeussännön alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä kvarten Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">restrictedAccess</rights><rights type="accessrights" lang="en">This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202102121615</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/74187/1/hakkinen_kirsti_1995.pdf" name="hakkinen_kirsti_1995.pdf" type="application/pdf" length="9340328" sequence="1"/><recordID>123456789_74187</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_74187
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-05-08T20:05:05Z
|
main_date |
1995-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
1995
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/74187\/1\/hakkinen_kirsti_1995.pdf","text":"hakkinen_kirsti_1995.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
102
|
publication_first_indexed |
1995-02-12T21:01:52Z
|
publishDate |
1995
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Häkkinen, Kirsti
Opettajat oppimisen tulkitsijoina : fenomenograafinen näkökulma oppimiskäsitysten tutkimiseen
syvähaastattelu
oppimiskäsitys
opettajien arkikäsitykset
fenomenografia
kontekstianalyysi
oppiminen
|
subject_txtF |
Aikuiskasvatus
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_74187&index=0&size=large
|
title |
Opettajat oppimisen tulkitsijoina : fenomenograafinen näkökulma oppimiskäsitysten tutkimiseen
|
title_full |
Opettajat oppimisen tulkitsijoina : fenomenograafinen näkökulma oppimiskäsitysten tutkimiseen
|
title_fullStr |
Opettajat oppimisen tulkitsijoina : fenomenograafinen näkökulma oppimiskäsitysten tutkimiseen
Opettajat oppimisen tulkitsijoina : fenomenograafinen näkökulma oppimiskäsitysten tutkimiseen
|
title_full_unstemmed |
Opettajat oppimisen tulkitsijoina : fenomenograafinen näkökulma oppimiskäsitysten tutkimiseen
Opettajat oppimisen tulkitsijoina : fenomenograafinen näkökulma oppimiskäsitysten tutkimiseen
|
title_short |
Opettajat oppimisen tulkitsijoina
|
title_sort |
opettajat oppimisen tulkitsijoina fenomenograafinen näkökulma oppimiskäsitysten tutkimiseen
|
title_sub |
fenomenograafinen näkökulma oppimiskäsitysten tutkimiseen
|
title_txtP |
Opettajat oppimisen tulkitsijoina : fenomenograafinen näkökulma oppimiskäsitysten tutkimiseen
|
topic |
syvähaastattelu
oppimiskäsitys
opettajien arkikäsitykset
fenomenografia
kontekstianalyysi
oppiminen
|
topic_facet |
fenomenografia
kontekstianalyysi
opettajien arkikäsitykset
oppiminen
oppimiskäsitys
syvähaastattelu
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/74187
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202102121615
|
work_keys_str_mv |
AT häkkinenkirsti opettajatoppimisentulkitsijoinafenomenograafinennäkökulmaoppimiskäsitystentutkimi
|