Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Opettajat oppimisen tulkitsijo...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Opettajat oppimisen tulkitsijoina : fenomenograafinen näkökulma oppimiskäsitysten tutkimiseen

Opettajat oppimisen tulkitsijoina fenomenograafinen näkökulma oppimiskäsitysten tutkimiseen

Bibliographic Details
Main Author: Häkkinen, Kirsti
Other Authors: Faculty of Education, Kasvatustieteiden tiedekunta, Department of Education, Kasvatustieteiden laitos, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 1995
Subjects:
syvähaastattelu
oppimiskäsitys
opettajien arkikäsitykset
Education
Kasvatustiede
102
fenomenografia
kontekstianalyysi
oppiminen
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/74187
  • Holdings
  • Description
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/74187

Similar Items

  • Ohjaavan kirjoitetun palautteen vaikutus opiskelijoiden tapaan täydentää vastauksiaan
    by: Aholainen, Tanja
    Published: (2000)
  • Opettajat integraation edessä : peruskoulun opettajien suhtautuminen poikkeavien oppilaiden sijoittamiseen yleisiin opetusryhmiin
    by: Häkkinen, Kaisa
    Published: (1997)
  • Motivointi oppimisen peruspilarina : luokanopettajien käsityksiä motivoinnin vaikutuksesta oppimisessa
    by: Hietamäki, Ulla
    Published: (2017)
  • Lukijakunnan rajamailla : maakuntalehden ei tilaajan mediakäyttäytyminen ja suhde sanomalehtijournalismiin
    by: Hujanen, Erkki
    Published: (2000)
  • Opettajat integraation edessä : peruskoulun opettajien suhtautuminen poikkeavien oppilaiden sijoittamiseen yleisiin opetusryhmiin
    by: Häkkinen, Kaisa, et al.
    Published: (1997)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report