Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Tietokoneavusteisten tavuharjo...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Tietokoneavusteisten tavuharjoitusten vaikutus lasten lukemiseen

Tietokoneavusteisten tavuharjoitusten vaikutus lasten lukemiseen

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Härkönen, Maarit
Muut tekijät: Faculty of Education, Kasvatustieteiden tiedekunta, Department of Education, Kasvatustieteiden laitos, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 1995
Aiheet:
lukemaan oppiminen
Education
Kasvatustiede
102
lukutaito
fonologinen tietoisuus
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/74178
  • Saatavuustiedot
  • Kuvaus
  • Henkilökuntanäyttö

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/74178

Samankaltaisia teoksia

  • Fonologisen tietoisuuden ja lukemaan oppimisen välinen suhde : tapaustutkimus kymmenestä ensimmäisen luokan oppilaasta
    Tekijä: Syrjälä, Päivi
    Julkaistu: (2001)
  • Riimiretkistä lukuhetkiin : fonologisen tietoisuuden harjoittaminen ja sen yhteys alkavaan luku- ja kirjoitustaitoon
    Tekijä: Mäkinen, Marita
    Julkaistu: (1998)
  • Fonologisen tietoisuuden ja lukemaan oppimisen välinen suhde : tapaustutkimus kymmenestä ensimmäisen luokan oppilaasta
    Tekijä: Syrjälä, Päivi
    Julkaistu: (2001)
  • Riimiretkistä lukuhetkiin : fonologisen tietoisuuden harjoittaminen ja sen yhteys alkavaan luku- ja kirjoitustaitoon
    Tekijä: Mäkinen, Marita
    Julkaistu: (1998)
  • EKAPELI1:ssä menestyminen : hitaasti ja nopeasti edistyvien pelaajien kielellis-kognitiiviset profiilit
    Tekijä: Flöjt-Leinonen, Laura
    Julkaistu: (2010)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus