Opettajan vuorovaikutustaidot osana mielekästä musiikin oppimista peruskoulun vuosiluokilla 1-6

Kandidaatintutkielmassani tarkastelen opettajan vuorovaikutustaitojen sekä arvioinnin merkitystä oppilaiden motivaatioon koskien musiikin oppimista. Perinteisen, sanallisen vuorovaikutuksen lisäksi vuorovaikutukseen liittyy myös sanaton vuorovaikutus, jonka merkitystä ei useinkaan tulla edes ajatell...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Hakkarainen, Jyri
Other Authors: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos, Department of Music, Art and Culture Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Format: Bachelor's thesis
Language:fin
Published: 2021
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/73893