Luokan inklusiivisuus, sekä opettajien inkluusioasenteet ja käyttäytymisen ohjaamisen minäpystyvyys oppilaiden kokeman työrauhan selittäjinä

Tutkimuksessa oltiin kiinnostuneita siitä, selittävätkö luokan inklusiivisuus, sekä opettajien inkluusioasenteet ja käyttäytymisen ohjaamisen minäpystyvyys 5.–6.-luokkalaisten oppilaiden kokemaa työrauhaa. Tutkimus toteutettiin kvantitatiivisena tutkimuksena, ja sen aineistona käytettiin ProKoulu -h...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Lehtovirta, Enni
Other Authors: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2020
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/72938