_version_ |
1809901273623822336
|
annif_keywords_txtF_mv |
Internet
promootiot
historia
viestinnän sosiologia
suomalaisuus
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p20405
http://www.yso.fi/onto/yso/p8995
http://www.yso.fi/onto/yso/p1780
http://www.yso.fi/onto/yso/p9437
http://www.yso.fi/onto/yso/p4880
|
author |
Jaatinen, Jere
|
author2 |
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologia
Information Technology
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Tietojärjestelmätiede
Information Systems Science
601
|
author_facet |
Jaatinen, Jere
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologia
Information Technology
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Tietojärjestelmätiede
Information Systems Science
601
Jaatinen, Jere
|
author_sort |
Jaatinen, Jere
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Informaatioteknologia
|
faculty_txtF |
Informaatioteknologian tiedekunta
|
first_indexed |
2020-10-22T20:01:21Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Oikeasti hauska vai FellowKids? : johdanto promootiokulttuuriin Internetissä vuonna 2020</title><creator>Jaatinen, Jere</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietojärjestelmätiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="other">meemikulttuuri</subject><subject type="other">Internet-meemit</subject><subject type="other">osallistumiselle avoin digitaalinen kulttuuri</subject><subject type="other">promootiokulttuuri</subject><subject type="other">Reddit</subject><subject type="other">brändin identiteetti</subject><subject type="other">brändin imago</subject><subject type="yso">mainonta</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">Internet</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">meemit</subject><subject type="yso">brändit</subject><subject type="yso">kulttuuri</subject><subject type="yso">Twitter</subject><available>2020-10-22T05:18:18Z</available><issued>2020</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master’s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/72292</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202010226350</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202010226350</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/72292/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202010226350.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202010226350.pdf" type="application/pdf" length="1483280" sequence="1"/><recordID>123456789_72292</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_72292
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:50:28Z
|
main_date |
2020-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2020
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/72292\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202010226350.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202010226350.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
601
|
publication_first_indexed |
2020-10-22T20:01:21Z
|
publishDate |
2020
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Jaatinen, Jere
Oikeasti hauska vai FellowKids? : johdanto promootiokulttuuriin Internetissä vuonna 2020
meemikulttuuri
Internet-meemit
osallistumiselle avoin digitaalinen kulttuuri
promootiokulttuuri
Reddit
brändin identiteetti
brändin imago
mainonta
sosiaalinen media
Internet
markkinointi
meemit
brändit
kulttuuri
Twitter
|
subject_txtF |
Kognitiotiede
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_72292&index=0&size=large
|
title |
Oikeasti hauska vai FellowKids? : johdanto promootiokulttuuriin Internetissä vuonna 2020
|
title_full |
Oikeasti hauska vai FellowKids? : johdanto promootiokulttuuriin Internetissä vuonna 2020
|
title_fullStr |
Oikeasti hauska vai FellowKids? : johdanto promootiokulttuuriin Internetissä vuonna 2020
Oikeasti hauska vai FellowKids? : johdanto promootiokulttuuriin Internetissä vuonna 2020
|
title_full_unstemmed |
Oikeasti hauska vai FellowKids? : johdanto promootiokulttuuriin Internetissä vuonna 2020
Oikeasti hauska vai FellowKids? : johdanto promootiokulttuuriin Internetissä vuonna 2020
|
title_short |
Oikeasti hauska vai FellowKids?
|
title_sort |
oikeasti hauska vai fellowkids johdanto promootiokulttuuriin internetissä vuonna 2020
|
title_sub |
johdanto promootiokulttuuriin Internetissä vuonna 2020
|
title_txtP |
Oikeasti hauska vai FellowKids? : johdanto promootiokulttuuriin Internetissä vuonna 2020
|
topic |
meemikulttuuri
Internet-meemit
osallistumiselle avoin digitaalinen kulttuuri
promootiokulttuuri
Reddit
brändin identiteetti
brändin imago
mainonta
sosiaalinen media
Internet
markkinointi
meemit
brändit
kulttuuri
Twitter
|
topic_facet |
Internet
Internet-meemit
Reddit
Twitter
brändin identiteetti
brändin imago
brändit
kulttuuri
mainonta
markkinointi
meemikulttuuri
meemit
osallistumiselle avoin digitaalinen kulttuuri
promootiokulttuuri
sosiaalinen media
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/72292
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202010226350
|
work_keys_str_mv |
AT jaatinenjere oikeastihauskavaifellowkidsjohdantopromootiokulttuuriininternetissävuonna2020
|