_version_ 1809901273623822336
annif_keywords_txtF_mv Internet promootiot historia viestinnän sosiologia suomalaisuus
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p20405 http://www.yso.fi/onto/yso/p8995 http://www.yso.fi/onto/yso/p1780 http://www.yso.fi/onto/yso/p9437 http://www.yso.fi/onto/yso/p4880
author Jaatinen, Jere
author2 Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietojärjestelmätiede Information Systems Science 601
author_facet Jaatinen, Jere Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietojärjestelmätiede Information Systems Science 601 Jaatinen, Jere
author_sort Jaatinen, Jere
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2020-10-22T20:01:21Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Oikeasti hauska vai FellowKids? : johdanto promootiokulttuuriin Internetiss&#xE4; vuonna 2020</title><creator>Jaatinen, Jere</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;tiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="other">meemikulttuuri</subject><subject type="other">Internet-meemit</subject><subject type="other">osallistumiselle avoin digitaalinen kulttuuri</subject><subject type="other">promootiokulttuuri</subject><subject type="other">Reddit</subject><subject type="other">br&#xE4;ndin identiteetti</subject><subject type="other">br&#xE4;ndin imago</subject><subject type="yso">mainonta</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">Internet</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">meemit</subject><subject type="yso">br&#xE4;ndit</subject><subject type="yso">kulttuuri</subject><subject type="yso">Twitter</subject><available>2020-10-22T05:18:18Z</available><issued>2020</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/72292</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202010226350</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202010226350</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/72292/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202010226350.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202010226350.pdf" type="application/pdf" length="1483280" sequence="1"/><recordID>123456789_72292</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_72292
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:50:28Z
main_date 2020-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2020
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/72292\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202010226350.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202010226350.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2020-10-22T20:01:21Z
publishDate 2020
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Jaatinen, Jere Oikeasti hauska vai FellowKids? : johdanto promootiokulttuuriin Internetissä vuonna 2020 meemikulttuuri Internet-meemit osallistumiselle avoin digitaalinen kulttuuri promootiokulttuuri Reddit brändin identiteetti brändin imago mainonta sosiaalinen media Internet markkinointi meemit brändit kulttuuri Twitter
subject_txtF Kognitiotiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_72292&index=0&size=large
title Oikeasti hauska vai FellowKids? : johdanto promootiokulttuuriin Internetissä vuonna 2020
title_full Oikeasti hauska vai FellowKids? : johdanto promootiokulttuuriin Internetissä vuonna 2020
title_fullStr Oikeasti hauska vai FellowKids? : johdanto promootiokulttuuriin Internetissä vuonna 2020 Oikeasti hauska vai FellowKids? : johdanto promootiokulttuuriin Internetissä vuonna 2020
title_full_unstemmed Oikeasti hauska vai FellowKids? : johdanto promootiokulttuuriin Internetissä vuonna 2020 Oikeasti hauska vai FellowKids? : johdanto promootiokulttuuriin Internetissä vuonna 2020
title_short Oikeasti hauska vai FellowKids?
title_sort oikeasti hauska vai fellowkids johdanto promootiokulttuuriin internetissä vuonna 2020
title_sub johdanto promootiokulttuuriin Internetissä vuonna 2020
title_txtP Oikeasti hauska vai FellowKids? : johdanto promootiokulttuuriin Internetissä vuonna 2020
topic meemikulttuuri Internet-meemit osallistumiselle avoin digitaalinen kulttuuri promootiokulttuuri Reddit brändin identiteetti brändin imago mainonta sosiaalinen media Internet markkinointi meemit brändit kulttuuri Twitter
topic_facet Internet Internet-meemit Reddit Twitter brändin identiteetti brändin imago brändit kulttuuri mainonta markkinointi meemikulttuuri meemit osallistumiselle avoin digitaalinen kulttuuri promootiokulttuuri sosiaalinen media
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/72292 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202010226350
work_keys_str_mv AT jaatinenjere oikeastihauskavaifellowkidsjohdantopromootiokulttuuriininternetissävuonna2020