Varhaiskasvattajien kokemuksia positiivisen pedagogiikan hyödyntämisestä varhaiskasvatuksessa

Tutkimukseni tavoitteena oli selvittää varhaiskasvattajien kokemuksia positiivisen pedagogiikan hyödyntämisestä varhaiskasvatuksessa. Tutkimukseni perustui kasvattajien kuvailuihin siitä, millaisena he kokivat positiivisen pedagogiikan, millaisia toimintatapoja ja menetelmiä he ovat itse käyttäneet...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Yli-Jylhä, Tiia
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2020
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/71914
Kuvaus
Yhteenveto:Tutkimukseni tavoitteena oli selvittää varhaiskasvattajien kokemuksia positiivisen pedagogiikan hyödyntämisestä varhaiskasvatuksessa. Tutkimukseni perustui kasvattajien kuvailuihin siitä, millaisena he kokivat positiivisen pedagogiikan, millaisia toimintatapoja ja menetelmiä he ovat itse käyttäneet työssään sekä miten varhaiskasvattajat kuvaavat positiivista pedagogiikkaa ja sen merkitystä työpaikkansa vuorovaikutussuhteiden näkökulmasta.