Lapsen siirtymä esiopetuksesta alkuopetukseen esiopetuksen opettajien kokemuksia siirtymäyhteistyöstä luokanopettajien kanssa

Tutkimuksemme tavoitteena oli selvittää esiopetuksen opettajien kokemuksia yhteistyöstä luokanopettajien kanssa lasten siirtyessä esiopetuksesta alkuopetukseen. Tutkimuksessa selvitettiin esiopetuksen opettajien ja luokanopettajien välisiä yhteistyötapoja. Lisäksi selvitettiin esiopetuksen opettajie...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Vesikko, Kiia-Lotta, Liikala, Vilma
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2020
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/71892