Esikoululaisten vahvuudet tuen taustalla esiopetuksen opettajien käsitysten mukaan

Tutkimuksessa on selvitetty esiopetuksen opettajien käsityksiä esikoululaisten vahvuuksista sekä vahvuuksien käyttöä lapsen tukemisessa. Vahvuuksien merkitystä on tutkittu erityisesti peruskoulussa positiivisen pedagogiikan näkökulmasta. Varhaiskasvatuksen näkökulmasta tehty tutkimus painottuu pedag...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Seppänen, Miimi, Mäki, Sanna
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2020
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/71873