Onko inkluusion aste yhteydessä opettajien työssä jaksamiseen? luokan moninaisuus ja työrauha luokanopettajien stressin ja työuupumuksen selittäjinä

Tämä tutkimus tarkasteli luokan inkluusion asteen yhteyttä opettajien työssä jaksamiseen. Inkluusion aste käsitteellistettiin luokan moninaisuutena, ja tarkoituksena oli tarkastella sen yhteyttä luokanopettajien luokan opettamisesta johtuvaan stressiin ja työuupumukseen, sekä tämän yhteyden erilaisu...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Muuronen, Marika
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2020
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/71801