4. ja 5. vuosikurssin opettajaopiskelijoiden kokema pystyvyys tieto- ja viestintäteknologian opettamiseen

Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää 4. ja 5. vuosikurssin opettajaopiskelijoiden suhtautumista sekä koettua pystyvyyttä tieto- ja viestintäteknologian opettamiseen. Tutkimus toteutettiin monimenetelmällisellä otteella ja tutkimus sisältää sekä kvantitatiivista ja kvalitatiivista aineistoa....

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Lehti, Vilma
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2020
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70929