Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Laskustrategioiden olemusta et...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Laskustrategioiden olemusta etsimässä : opettajien käsityksiä alkuopetusikäisten oppilaiden laskustrategioista

Laskustrategioiden olemusta etsimässä opettajien käsityksiä alkuopetusikäisten oppilaiden laskustrategioista

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Authors: Hekanaho, Ingmarie, Kytömäki, Carita
Other Authors: University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2016
Subjects:
Teacher Education
Luokanopettajakoulutus
302
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70867
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70867

Similar Items

  • Laskustrategioiden olemusta etsimässä : opettajien käsityksiä alkuopetusikäisten oppilaiden laskustrategioista
    by: Hekanaho, Ingmarie, kirjoittaja
    Published: (2016)
  • Tutkivana opettajana arvioinnin olemusta etsimässä : kertomus oppilaan kasvua tukevan arvioinnin kehittämisestä yksilöllisenä ja yhteistoiminnallisena prosessina
    by: Törmä, Elina, kirjoittaja
    Published: (2023)
  • Tutkivana opettajana arvioinnin olemusta etsimässä : kertomus oppilaan kasvua tukevan arvioinnin kehittämisestä yksilöllisenä ja yhteistoiminnallisena prosessina
    by: Törmä, Elina, kirjoittaja
    Published: (2011)
  • Uutta opettajuutta etsimässä : opettajien kokemuksia "uuden opin polulla"
    by: Kemppainen, Merja
    Published: (2017)
  • Alakoulun ensimmäisen luokan oppilaiden käsityksiä uskonnoista ja uskontoihin liittyvistä asioista
    by: Mitronen, Essi
    Published: (2016)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report