Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
Applied Filters:
Language: Remove Filter fin
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Show filters (1)
Language: Remove Filter fin
  • "Mitäs te siellä koulussa tänä...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
"Mitäs te siellä koulussa tänään leikitte?" : leikki osana oppimista - oppiminen osana leikkiä

"Mitäs te siellä koulussa tänään leikitte?" leikki osana oppimista - oppiminen osana leikkiä

Bibliographic Details
Main Authors: Lappi, Heidi, Vainanen, Martina
Other Authors: Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2015
Subjects:
koulu
leikki
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
302
leikkipedagogiikka
opetus
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70819
  • Holdings
  • Description
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70819

Similar Items

  • "..Sitä leikkiä voi tehä melkein missä vaan.. ja miten vain.. ja miks vaan" : dialogissa leikin teoriaa ja kolmasluokkalaisten käsityksiä leikistä
    by: Sippola, Pia
    Published: (1998)
  • Leikki oppimisen maailmassa : luokanopettajan näkökulmasta
    by: Niemi, Susanna
    Published: (2017)
  • Leikki oppimisen maailmassa : luokanopettajan näkökulmasta
    by: Niemi, Susanna, kirjoittaja
    Published: (2017)
  • "..Sitä leikkiä voi tehä melkein missä vaan.. ja miten vain.. ja miks vaan" : dialogissa leikin teoriaa ja kolmasluokkalaisten käsityksiä leikistä
    by: Sippola, Pia
    Published: (1998)
  • The child's play world at home and the mother's role in the play
    by: Ugaste, Aino
    Published: (2005)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report