Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Matkalla toimintakulttuurin mu...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Matkalla toimintakulttuurin muutokseen ja joustavaan yhteistyöhön : kasvattajien kokemuksia ja käsityksiä joustavasta esi- ja alkuopetuksesta

Matkalla toimintakulttuurin muutokseen ja joustavaan yhteistyöhön kasvattajien kokemuksia ja käsityksiä joustavasta esi- ja alkuopetuksesta

Bibliographic Details
Main Author: Laine, Heli
Other Authors: University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2014
Subjects:
Teacher Education
Luokanopettajakoulutus
302
alkuopetus
esiopetus
kasvattajat
toimintakulttuuri
yhteistyö
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70809
  • Holdings
  • Description
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70809

Similar Items

  • Opettajien käsityksiä joustavasta esi- ja alkuopetuksesta
    by: Erkkilä, Marja, et al.
    Published: (2024)
  • Kasvu- ja oppimisympäristöjen kohtaaminen esi- ja alkuopetuksen murroksessa : Case Kokkola - yhteistyön ja vuorovaikutuksen rakentuminen
    by: Forss-Pennanen, Pirjo
    Published: (2000)
  • "Aika vähän sitä tosiaan loppujen lopuksi tiedetään" : esi- ja alkuopettajien sekä muiden asiantuntijoiden kokemuksia ja käsityksiä yhteistyöstä
    by: Marjakangas, Liisa
    Published: (2007)
  • "Samojen lasten kanssahan tässä työtä tehdään" : esi- ja alkuopettajien välinen yhteistyö koulutuksellisen jatkumon saavuttamiseksi
    by: Elonen, Tiina
    Published: (2002)
  • Esi- ja alkuopetuksen välinen yhteistyö : henkilökunnan näkemyksiä ja kokemuksia yhteistyöstä
    by: Forsman, Sari
    Published: (2006)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report