Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Suuri säkä, suuri sydän
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Suuri säkä, suuri sydän : opettajien kokemuksia sosiaalipedagogisesta hevostoiminnasta oppilaiden tukena

Suuri säkä, suuri sydän opettajien kokemuksia sosiaalipedagogisesta hevostoiminnasta oppilaiden tukena

Bibliographic Details
Main Author: Åman, Johanna
Other Authors: Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2013
Subjects:
sosiaalipedagoginen hevostoiminta
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
302
oppiminen
tunne-elämä
sosiaaliset taidot
oppilaat
opettajat
kokemukset
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70767
  • Holdings
  • Description
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70767

Similar Items

  • Vuorovaikutuksen merkitys kuntoutujalle hevosavusteisessa kuntoutuksessa : fenomenologinen tutkimus
    by: Mattila, Minna
    Published: (2019)
  • ”Muut on sillein, että miks sä niille puhut, eihän ne ymmärrä mitään” : hevosavusteinen toiminta lapsen kokemana
    by: Ekonen, Emma
    Published: (2021)
  • Hevonen yhdistää, talliyhteisö kasvattaa : yhteisöllisyyden merkitys sosiaalipedagogisessa hevostoiminnassa
    by: Tiitinen, Eveliina
    Published: (2011)
  • Hevosavusteisen kuntoutuksen merkitys kuntoutuspalveluja tarjoaville ammattilaisille : temaattinen analyysi ammattilaisten näkemyksistä
    by: Häivölä, Sari
    Published: (2022)
  • Muumit ja suuri tunnetulva : Muumilaakson tarinoissa esiintyviä tunteiden juonirakenteita sekä leikki-ikäisten lasten tunteita käsitteleviä teemoja
    by: Mäkelä, Heidi, kirjoittaja
    Published: (2014)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report