Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
Applied Filters:
subjects: Remove Filter Käyttökelpoisuus
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Show filters (1)
subjects: Remove Filter Käyttökelpoisuus
  • Maahanmuuttajataustaisen oppil...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Maahanmuuttajataustaisen oppilaan integroituminen yleisopetusryhmään opettajan näkökulmasta

Maahanmuuttajataustaisen oppilaan integroituminen yleisopetusryhmään opettajan näkökulmasta

Bibliographic Details
Main Author: Kaarre, Simo
Other Authors: University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2011
Subjects:
integrointi
Teacher Education
Luokanopettajakoulutus
302
oppilaat
akkulturaatio
integraatio
maahanmuuttajatausta
valmistava opetus
monikulttuurisuus
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70698
  • Holdings
  • Description
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70698

Similar Items

  • Opettajien kokemuksia valmistavan luokan opettamisesta
    by: Panula, Tuuli, kirjoittaja, et al.
    Published: (2016)
  • Opettajien kokemuksia valmistavan luokan opettamisesta
    by: Panula, Tuuli, et al.
    Published: (2016)
  • Maahanmuuttajataustaisten oppilaiden inklusiivinen valmistava opetus
    by: Pasula, Sari
    Published: (2019)
  • Maahanmuuttajataustaisen oppilaan sosiaalisen kielitaidon kehittyminen valmistavassa opetuksessa
    by: Majuri, Saara
    Published: (2012)
  • Trauman kokenut oppilas valmistavassa opetuksessa : valmistavaa luokkaa opettavien opettajien käsityksiä ja kokemuksia
    by: Janhunen, Hanna
    Published: (2022)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report