Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Kuka se nyt haluais erilainen...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Kuka se nyt haluais erilainen olla : lastentarhan- ja luokanopettajien käsityksiä erityistä tukea tarvitsevien oppilaiden ohjaamisesta

Kuka se nyt haluais erilainen olla lastentarhan- ja luokanopettajien käsityksiä erityistä tukea tarvitsevien oppilaiden ohjaamisesta

Bibliographic Details
Main Author: Ruutiainen, Leila
Other Authors: University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2008
Subjects:
ohjaus
Teacher Education
Luokanopettajakoulutus
302
yhteistyö
opetusmenetelmät
erityiskasvatus
luokanopettajat
lastentarhanopettajat
integraatio
erityisoppilaat
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70611
  • Holdings
  • Description
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70611

Similar Items

  • Erityisen tuen oppilaat musiikinluokassa : musiikkia alakoulussa opettavien opettajien kokemuksia
    by: Yli-Kuivila, Milla, kirjoittaja
    Published: (2017)
  • Erityisen tuen oppilaat musiikinluokassa : musiikkia alakoulussa opettavien opettajien kokemuksia
    by: Yli-Kuivila, Milla
    Published: (2017)
  • "Ei meil oo mitään sellasta" : erityista tukea tarvitsevien oppilaiden huomioiminen steinerpedagogiikassa
    by: Ihanainen, Päivi
    Published: (2008)
  • Lasten kuvantuottaminen ja vuorovaikutus aikuisen ohjaamassa ja vapaassa tilanteessa integroidussa erityisryhmässä
    by: Salokannel, Lea
    Published: (2003)
  • Erityistä tukea tarvitseva oppilas yleisopetuksen liikuntaryhmässä : oppilaiden ja opettajien kokemuksia
    by: Vuori, Kaisa
    Published: (2014)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report