Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Varhaisterapian merkitys dysfa...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Varhaisterapian merkitys dysfaatikkolapsen koulupolulla

Varhaisterapian merkitys dysfaatikkolapsen koulupolulla

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Miihkinen-Kauppinen, Sirkka
Muut tekijät: Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2008
Aiheet:
dysfasia
kielen kehityksen erityisvaikeus
lapset
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
302
kielelliset häiriöt
puheterapia
musiikkiterapia
koulunkäynti
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70591
  • Saatavuustiedot
  • Kuvaus
  • Henkilökuntanäyttö

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70591

Samankaltaisia teoksia

  • Kielellinen erityisvaikeus (SLI) ja sosiaalinen toimintakyky : tutkimus sosiaalisen kuntoutuksen merkityksestä
    Tekijä: Hämäläinen, Susanna
    Julkaistu: (2014)
  • "Valitse suurin luku" : tutkimus numeeristen perustaitojen hallinnasta 12-16 -vuotiailla lapsilla, joilla on kielellinen erityisvaikeus
    Tekijä: Pulkkinen-Kantonen, Katja
    Julkaistu: (2012)
  • Puheopetus osana laaja-alaisen erityisopettajan työtä
    Tekijä: Eerola, Janne
    Julkaistu: (2005)
  • Kielen kehitykseltään viivästyneiden viisivuotiaiden luku- ja kirjoitustaito ensimmäisen luokan keväällä
    Tekijä: Valkeinen, Susanna
    Julkaistu: (2005)
  • Kun sanat loppuvat musiikki auttaa kommunikoimaan : musiikkiterapia dysfaattisen lapsen puheterapian tukimuotona
    Tekijä: Ylönen, Maarit
    Julkaistu: (1999)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus