Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Näkymä valoihin ja varjoihin a...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Näkymä valoihin ja varjoihin arvioinnin poluilla : teoreettista tarkastelua ja diskurssianalyyttinen näkökulma sanalliseen fraasiarviointiin

Näkymä valoihin ja varjoihin arvioinnin poluilla teoreettista tarkastelua ja diskurssianalyyttinen näkökulma sanalliseen fraasiarviointiin

Bibliographic Details
Main Author: Hinttala, Aini
Other Authors: University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2003
Subjects:
oppijat
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
302
arviointi
dialogi
diskurssianalyysi
fraasit
kokemukset
kyvykkyys
minäkuva
oppiminen
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70402
  • Holdings
  • Description
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70402

Similar Items

  • Tutkivana opettajana arvioinnin olemusta etsimässä : kertomus oppilaan kasvua tukevan arvioinnin kehittämisestä yksilöllisenä ja yhteistoiminnallisena prosessina
    by: Törmä, Elina, kirjoittaja
    Published: (2023)
  • Tutkivana opettajana arvioinnin olemusta etsimässä : kertomus oppilaan kasvua tukevan arvioinnin kehittämisestä yksilöllisenä ja yhteistoiminnallisena prosessina
    by: Törmä, Elina, kirjoittaja
    Published: (2011)
  • Den tyska verbkonstruktionen bleiben zu + infinitiv och dess svenska motsvarigheter : en Europarl-korpus-baserad kontrastiv undersökning
    by: Puurunen, Satu
    Published: (2012)
  • Arvioinnin ja opettajan opetustyylien yhteys oppilaiden koululiikuntakokemuksiin
    by: Korpela, Sallamari
    Published: (2012)
  • Minäkokemuksen merkitys liikuntamotivaatiotekijänä
    by: Sarlin, Eeva-Liisa, kirjoittaja
    Published: (2020)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report