Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
Applied Filters:
Language: Remove Filter eng
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Show filters (1)
Language: Remove Filter eng
  • Luokatonta koulun aloitusta
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Export Ready — 
Luokatonta koulun aloitusta : tapaustutkimus luokattomasta matematiikan opiskelusta

Luokatonta koulun aloitusta tapaustutkimus luokattomasta matematiikan opiskelusta

Bibliographic Details
Main Author: Toiviainen, Minna
Other Authors: Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 1996
Subjects:
luokattomuus
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
302
alkuopetus
konstruktivismi
lapsilähtöisyys
matematiikka
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70336
  • Holdings
  • Description
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70336

Similar Items

  • Kohti yhtenäistä alkukasvatusta : esi- ja alkuopetuksen kehittämishankkeissa mukana olleiden luokanopettajien käsityksiä alkukasvatuksen yhtenäistämisestä
    by: Pellinen, Satu, et al.
    Published: (1994)
  • "Täällä haisee ihan matematiikka!" : toiminnallinen opetuskokeilu alkuopetuksen matematiikkaan
    by: Liimatainen, Kati
    Published: (2000)
  • Matematiikan saavutusten salkku matematiikan oppimisen tukena
    by: Ryynänen, Satu
    Published: (2002)
  • Matematiikan opetus ensimmäisellä luokalla
    by: Ahonen, Marja
    Published: (2004)
  • Kynnyksettömään kouluun, luokattomaan opetukseen : tapaustutkimus joustavasta alkuopetuskokeilusta
    by: Viitanen, Maarit
    Published: (1998)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report