Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
Applied Filters:
Format: Remove Filter Master's thesis
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Show filters (1)
Format: Remove Filter Master's thesis
  • Tytöt koulukiusaajina
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Tytöt koulukiusaajina

Tytöt koulukiusaajina

Bibliographic Details
Main Author: Luoma, Raija
Other Authors: University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 1995
Subjects:
epäsuora aggressio
kouluväkivalta eli kiusaaminen
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
302
väkivalta
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70319
  • Holdings
  • Description
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70319

Similar Items

  • Kiusaamista vai väkivaltaa? : opettajaopiskelijoiden ja opettajien valmiudet tunnistaa ja kohdata kouluväkivaltaa
    by: Puupponen, Pieta, et al.
    Published: (2022)
  • "Ei oo kiva kuulla kavereilta et se on väittäny musta niin ja näin, vaikka se ei oo totta" : kuudesluokkalaisten tyttöjen kokemuksia epäsuorasta aggressiosta
    by: Koivula, Riitta, et al.
    Published: (2011)
  • "Ei oo kiva kuulla kavereilta et se on väittäny musta niin ja näin, vaikka se ei oo totta" : kuudesluokkalaisten tyttöjen kokemuksia epäsuorasta aggressiosta
    by: Koivula, Riitta
    Published: (2011)
  • Opettajaopiskelijoiden näkemyksiä kouluväkivallasta ja sen vaikutuksista työhyvinvointiin
    by: Vulli, Hanna
    Published: (2025)
  • Kiusaaminen ja normi-ilmasto : intervention vaikutus Helsingin peruskouluissa
    by: Tikkanen, Tuomo
    Published: (1997)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report