_version_ |
1809901226237624320
|
annif_keywords_txtF_mv |
asiakaskokemus
viestintä
johtaminen
liiketoiminta
brändit
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p24882
http://www.yso.fi/onto/yso/p36
http://www.yso.fi/onto/yso/p554
http://www.yso.fi/onto/yso/p2439
http://www.yso.fi/onto/yso/p23851
|
author |
Viljakainen, Maarit
|
author2 |
Kauppakorkeakoulu
School of Business and Economics
Taloustieteet
Business and Economics
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Viestinnän johtaminen
Corporate Communication
2043
|
author_facet |
Viljakainen, Maarit
Kauppakorkeakoulu
School of Business and Economics
Taloustieteet
Business and Economics
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Viestinnän johtaminen
Corporate Communication
2043
Viljakainen, Maarit
|
author_sort |
Viljakainen, Maarit
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Taloustieteet
|
faculty_txtF |
Kauppakorkeakoulu
|
first_indexed |
2020-06-24T20:06:07Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Viestintä strategisena arvonluojana asiakaskokemuksessa</title><creator>Viljakainen, Maarit</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Viestinnän johtaminen</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Corporate Communication</contributor><contributor type="oppiainekoodi">2043</contributor><subject type="other">viestinnän arvon kehä</subject><subject type="yso">viestintä</subject><subject type="yso">asiakaskokemus</subject><subject type="yso">organisaatiot</subject><subject type="yso">yritykset</subject><subject type="yso">asiakkaat</subject><subject type="yso">osaaminen</subject><subject type="yso">opiskelijat</subject><subject type="yso">sidosryhmät</subject><subject type="yso">arvonluonti</subject><subject type="yso">oppiminen</subject><available>2020-06-24T04:39:50Z</available><issued>2020</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master’s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70291</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202006244483</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202006244483</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/70291/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202006244483.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202006244483.pdf" type="application/pdf" length="1035825" sequence="1"/><recordID>123456789_70291</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_70291
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:49:50Z
|
main_date |
2020-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2020
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/70291\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202006244483.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202006244483.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
2043
|
publication_first_indexed |
2020-06-24T20:06:07Z
|
publishDate |
2020
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Viljakainen, Maarit
Viestintä strategisena arvonluojana asiakaskokemuksessa
viestinnän arvon kehä
viestintä
asiakaskokemus
organisaatiot
yritykset
asiakkaat
osaaminen
opiskelijat
sidosryhmät
arvonluonti
oppiminen
|
subject_txtF |
Viestinnän johtaminen
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_70291&index=0&size=large
|
title |
Viestintä strategisena arvonluojana asiakaskokemuksessa
|
title_full |
Viestintä strategisena arvonluojana asiakaskokemuksessa
|
title_fullStr |
Viestintä strategisena arvonluojana asiakaskokemuksessa
Viestintä strategisena arvonluojana asiakaskokemuksessa
|
title_full_unstemmed |
Viestintä strategisena arvonluojana asiakaskokemuksessa
Viestintä strategisena arvonluojana asiakaskokemuksessa
|
title_short |
Viestintä strategisena arvonluojana asiakaskokemuksessa
|
title_sort |
viestintä strategisena arvonluojana asiakaskokemuksessa
|
title_txtP |
Viestintä strategisena arvonluojana asiakaskokemuksessa
|
topic |
viestinnän arvon kehä
viestintä
asiakaskokemus
organisaatiot
yritykset
asiakkaat
osaaminen
opiskelijat
sidosryhmät
arvonluonti
oppiminen
|
topic_facet |
arvonluonti
asiakaskokemus
asiakkaat
opiskelijat
oppiminen
organisaatiot
osaaminen
sidosryhmät
viestinnän arvon kehä
viestintä
yritykset
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70291
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202006244483
|
work_keys_str_mv |
AT viljakainenmaarit viestintästrategisenaarvonluojanaasiakaskokemuksessa
|