“We Promise to Be a Good Company” Oatly’s Corporate Social Responsibility Communication on Twitter

Tämän päivän maailmassa kilpailu yritysten välillä on suurempaa kuin koskaan. Tämän vuoksi yritysten on tehtävä strategisia päätöksiä asemansa takaamiseen. Tällainen strateginen päätös on esimerkiksi panostaa yhteiskuntavastuullisiin toimiin, jotka voivat liittyä esimerkiksi yhteiskunnan tai ympäris...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Heini, Sanna
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:eng
Julkaistu: 2020
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/69967