Was man jung lernt, das bleibt. Oder? Aufrechterhaltung und Weiterentwicklung der Fachkenntnisse der Fremdsprachenlehrer im finnischen Bildungskontext

Monet tutkimukset, kuten PISA ja TALIS, vahvistavat vaikutelmaa opettajien korkeasta koulutuksesta, koulujärjestelmän toimivuudesta sekä opettajan ammatin suosiosta Suomessa. Maailman kuitenkin muuttuessa, muuttuvat myös tulevaisuuden oppimis- ja osaamistarpeet, joihin opettajan käymä koulutus ei yk...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Törmä, Tiina
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:deu
Julkaistu: 2020
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/69827