Kokemuksia käyttöteoriasta ajattelun ja toiminnan suhde opetustyössä

Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, miten luokanopettajat kokevat käyttöteorian merkityksen omassa työssään. Lisäksi tutkimuksessa pyrittiin selvittämään luokanopettajien ajattelun ja toiminnan suhdetta. Käyttöteorian käsitettä lähestyttiin erityisesti Aaltosta ja Pitkäniemeä (2001) mukai...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Lampi, Jaakko
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2020
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/69823