IT-palvelutuotannon häiriöiden aiheuttajat ja palvelun laadun kehittäminen

Hyödynnämme tietojärjestelmiä laaja-alaisesti niin työssä kuin vapaa-ajallamme. Tietojärjestelmien merkityksen kasvaessa niiden kohtaamat suunnittelemattomat palvelukatkot muodostuvat entistä häiritsevämmiksi tekijöiksi. Palvelukatkojen esiintymisen syyt toimivat tämän tutkielman motivaationa, se ke...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kinnunen, Mari
Muut tekijät: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2020
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/69721