Teacher perceptions of foreign language speakers in the EFL classroom

Vieraskielisten opiskelijoiden määrä on kasvanut suomalaisissa lukioissa nopeaa tahtia viime vuosina. Vieraskielisiä opiskelijoita on silti tutkittu melko vähän lukion kontekstissa. Lisäksi Suomessa on tutkittu hyvin vähän maahanmuuttajataustaisten oppijoiden vieraiden kielten opetusta. Siksi tämä t...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Mäki-Leppilampi, Mari
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:eng
Julkaistu: 2020
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/69353