”Viittaamista ja annettujen tehtävien tekemistä” kahdeksasluokkalaisten näkemyksiä osallistumisestaan äidinkielen oppitunneilla

Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, miten kahdeksasluokkalaiset määrittelevät aktiivista osallistumista ja millä tavoin he osallistuvat opetukseen äidinkielen oppitunneilla. Lisäksi tutkimuksen kohteena ovat kahdeksasluokkalaisten näkemykset osallistumiseen vaikuttavista syistä ja esteistä sekä mo...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Kivelä, Elina
Other Authors: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2020
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/69242