Inklusiivinen varhaiskasvatus henkilöstön asenteet ja itsearviointilomakkeen käyttökokemukset

Inklusiivinen varhaiskasvatus on ollut osa suomalaista varhaiskasvatusta jo noin vuosikymmenen ajan. Monisyisenä kokonaisuutena sen toteuttamisessa varhaiskasvatushenkilöstön täytyy huomioida monia asioita niin toiminnan suunnittelussa, toteuttamisessa kuin arvioinnissa. Inklusiivisen varhaiskasvatu...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Rissanen, Niilo
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2020
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/69090