Kasvumahdollisuuksia kapeissa markkinaraoissa urheilu- ja hyvinvointiteknologiayritysten toimiala ja liiketoimintaympäristö Suomessa

Väestön hyvinvointitietoisuuden lisääntyminen, digitalisaatio ja teknologioiden sulautuminen osaksi ihmisten arkea ovat nykypäivän suuria trendejä. Ne ovat myös lyhyessä ajassa avanneet monenlaisia liiketoimintamahdollisuuksia urheilu- ja hyvinvointiteknologiayrityksille. Tässä tutkielmassa selvitet...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Eskola, Ilmari
Muut tekijät: Liikuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Sport and Health Sciences, Liikunta- ja terveystieteet, Sport and Health Sciences, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2020
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/68775