Sähköisen asiointikanavan omaksuminen yritysasiakkailla tapaustutkimus Oma L&T asiointipalvelusta

Tässä pro gradu -tutkielmassa tutkitaan sähköisen asioinnin omaksumista Lassila & Tikanojan (L&T) yritysasiakkailla. Tutkimuksessa tavoitteena on ymmärtää mitä asiointikanavia L&T:n jätehuollon yritysasiakkaat käyttävät ja miksi sekä mitkä tekijät vaikuttavat sähköisen Oma L&T –asioi...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Juvonen, Taneli
Muut tekijät: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2020
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/68646