Koulu digitalisoituu, mutta laahaako tietosuoja perässä? tietosuoja koulussa Euroopan unionin yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) näkökulmasta

Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää luokanopettajien ja rehtorien kokemuksia ja käsityksiä tietosuojasta koulussa. Tutkimus tarkastelee tietosuojaa Euroopan unionin yleisen tietosuoja-asetuksen näkökulmasta. Tutkimus keskittyy erityisesti tietosuojaan digitaalisissa ympäristöissä. Tutkimuks...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Åman, Henna
Muut tekijät: Faculty of Education and Psychology, Faculty of Information Technology, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Informaatioteknologian tiedekunta, Opettajankoulutuslaitos, Informaatioteknologia, Department of Teacher Education, Information Technology, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2020
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/68575