_version_ 1809901131465228288
annif_keywords_txtF_mv verkkokauppa palvelut personointi käyttäjäkokemus käytettävyys
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p9457 http://www.yso.fi/onto/yso/p838 http://www.yso.fi/onto/yso/p21894 http://www.yso.fi/onto/yso/p25337 http://www.yso.fi/onto/yso/p3785
author Kauppinen, Miia
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423
author_facet Kauppinen, Miia Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423 Kauppinen, Miia
author_sort Kauppinen, Miia
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2020-03-24T21:05:16Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Palvelun personointi osana verkkokaupan k&#xE4;ytt&#xE4;j&#xE4;kokemusta</title><creator>Kauppinen, Miia</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">palvelun laatu</subject><subject type="yso">asiakasuskollisuus</subject><subject type="yso">asiakkaat</subject><subject type="yso">verkkokauppa (verkkoliiketoiminta)</subject><subject type="yso">laatu</subject><subject type="yso">palvelut</subject><subject type="yso">personointi</subject><subject type="yso">kyselytutkimus</subject><subject type="yso">asiakastyytyv&#xE4;isyys</subject><available>2020-03-24T05:19:49Z</available><issued>2020</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/68284</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202003242512</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202003242512</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/68284/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202003242512.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202003242512.pdf" type="application/pdf" length="2096036" sequence="1"/><recordID>123456789_68284</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_68284
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:50:54Z
main_date 2020-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2020
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/68284\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202003242512.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202003242512.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20423
publication_first_indexed 2020-03-24T21:05:16Z
publishDate 2020
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Kauppinen, Miia Palvelun personointi osana verkkokaupan käyttäjäkokemusta palvelun laatu asiakasuskollisuus asiakkaat verkkokauppa (verkkoliiketoiminta) laatu palvelut personointi kyselytutkimus asiakastyytyväisyys
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_68284&index=0&size=large
title Palvelun personointi osana verkkokaupan käyttäjäkokemusta
title_full Palvelun personointi osana verkkokaupan käyttäjäkokemusta
title_fullStr Palvelun personointi osana verkkokaupan käyttäjäkokemusta Palvelun personointi osana verkkokaupan käyttäjäkokemusta
title_full_unstemmed Palvelun personointi osana verkkokaupan käyttäjäkokemusta Palvelun personointi osana verkkokaupan käyttäjäkokemusta
title_short Palvelun personointi osana verkkokaupan käyttäjäkokemusta
title_sort palvelun personointi osana verkkokaupan käyttäjäkokemusta
title_txtP Palvelun personointi osana verkkokaupan käyttäjäkokemusta
topic palvelun laatu asiakasuskollisuus asiakkaat verkkokauppa (verkkoliiketoiminta) laatu palvelut personointi kyselytutkimus asiakastyytyväisyys
topic_facet asiakastyytyväisyys asiakasuskollisuus asiakkaat kyselytutkimus laatu palvelun laatu palvelut personointi verkkokauppa (verkkoliiketoiminta)
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/68284 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202003242512
work_keys_str_mv AT kauppinenmiia palvelunpersonointiosanaverkkokaupankäyttäjäkokemusta