_version_ 1809901131294310400
annif_keywords_txtF_mv erityinen tuki siirtymävaiheet ohjaus (neuvonta ja opastus) toimintakyky oppilaat
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p28737 http://www.yso.fi/onto/yso/p21130 http://www.yso.fi/onto/yso/p178 http://www.yso.fi/onto/yso/p10213 http://www.yso.fi/onto/yso/p8131
author Niemeläinen, Tarja
author2 Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Opettajankoulutuslaitos Department of Teacher Education Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Ohjausalan maisteriohjelma Master’s Degree Programme in Guidance and Counselling 1031
author_facet Niemeläinen, Tarja Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Opettajankoulutuslaitos Department of Teacher Education Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Ohjausalan maisteriohjelma Master’s Degree Programme in Guidance and Counselling 1031 Niemeläinen, Tarja
author_sort Niemeläinen, Tarja
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Opettajankoulutuslaitos
faculty_txtF Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
first_indexed 2020-03-23T21:01:00Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>&#x201D;He nyt tarttee enemm&#xE4;n tukea, muttei se tarkoita, etteik&#xF6; vois omassa el&#xE4;m&#xE4;ss&#xE4; suoriutua&#x201D; : toimintakyvyn merkitys vaativan erityisen tuen oppilaan nivelvaiheen ohjaukselle</title><creator>Niemel&#xE4;inen, Tarja</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Opettajankoulutuslaitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Teacher Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Ohjausalan maisteriohjelma</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Master&#x2019;s Degree Programme in Guidance and Counselling</contributor><contributor type="oppiainekoodi">1031</contributor><subject type="other">vaativa erityinen tuki</subject><subject type="other">fenomenologishermeneuttinen</subject><subject type="other">temaattinen analyysi</subject><subject type="yso">siirtym&#xE4;vaihe</subject><subject type="yso">ohjaus (neuvonta ja opastus)</subject><subject type="yso">toimintakyky</subject><subject type="yso">erityinen tuki</subject><subject type="yso">oppilaanohjaus</subject><subject type="yso">vammaiset</subject><subject type="yso">haastattelututkimus</subject><available>2020-03-23T08:56:47Z</available><issued>2020</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/68275</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202003232503</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202003232503</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/68275/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202003232503.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202003232503.pdf" type="application/pdf" length="712122" sequence="1"/><recordID>123456789_68275</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_68275
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:49:40Z
main_date 2020-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2020
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/68275\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202003232503.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202003232503.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
publication_first_indexed 2020-03-23T21:01:00Z
publishDate 2020
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Niemeläinen, Tarja ”He nyt tarttee enemmän tukea, muttei se tarkoita, etteikö vois omassa elämässä suoriutua” : toimintakyvyn merkitys vaativan erityisen tuen oppilaan nivelvaiheen ohjaukselle vaativa erityinen tuki fenomenologishermeneuttinen temaattinen analyysi siirtymävaihe ohjaus (neuvonta ja opastus) toimintakyky erityinen tuki oppilaanohjaus vammaiset haastattelututkimus
subject_txtF Ohjausalan maisteriohjelma
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_68275&index=0&size=large
title ”He nyt tarttee enemmän tukea, muttei se tarkoita, etteikö vois omassa elämässä suoriutua” : toimintakyvyn merkitys vaativan erityisen tuen oppilaan nivelvaiheen ohjaukselle
title_full ”He nyt tarttee enemmän tukea, muttei se tarkoita, etteikö vois omassa elämässä suoriutua” : toimintakyvyn merkitys vaativan erityisen tuen oppilaan nivelvaiheen ohjaukselle
title_fullStr ”He nyt tarttee enemmän tukea, muttei se tarkoita, etteikö vois omassa elämässä suoriutua” : toimintakyvyn merkitys vaativan erityisen tuen oppilaan nivelvaiheen ohjaukselle ”He nyt tarttee enemmän tukea, muttei se tarkoita, etteikö vois omassa elämässä suoriutua” : toimintakyvyn merkitys vaativan erityisen tuen oppilaan nivelvaiheen ohjaukselle
title_full_unstemmed ”He nyt tarttee enemmän tukea, muttei se tarkoita, etteikö vois omassa elämässä suoriutua” : toimintakyvyn merkitys vaativan erityisen tuen oppilaan nivelvaiheen ohjaukselle ”He nyt tarttee enemmän tukea, muttei se tarkoita, etteikö vois omassa elämässä suoriutua” : toimintakyvyn merkitys vaativan erityisen tuen oppilaan nivelvaiheen ohjaukselle
title_short ”He nyt tarttee enemmän tukea, muttei se tarkoita, etteikö vois omassa elämässä suoriutua”
title_sort he nyt tarttee enemmän tukea muttei se tarkoita etteikö vois omassa elämässä suoriutua toimintakyvyn merkitys vaativan erityisen tuen oppilaan nivelvaiheen ohjaukselle
title_sub toimintakyvyn merkitys vaativan erityisen tuen oppilaan nivelvaiheen ohjaukselle
title_txtP ”He nyt tarttee enemmän tukea, muttei se tarkoita, etteikö vois omassa elämässä suoriutua” : toimintakyvyn merkitys vaativan erityisen tuen oppilaan nivelvaiheen ohjaukselle
topic vaativa erityinen tuki fenomenologishermeneuttinen temaattinen analyysi siirtymävaihe ohjaus (neuvonta ja opastus) toimintakyky erityinen tuki oppilaanohjaus vammaiset haastattelututkimus
topic_facet erityinen tuki fenomenologishermeneuttinen haastattelututkimus ohjaus (neuvonta ja opastus) oppilaanohjaus siirtymävaihe temaattinen analyysi toimintakyky vaativa erityinen tuki vammaiset
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/68275 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202003232503
work_keys_str_mv AT niemeläinentarja henyttartteeenemmäntukeamutteisetarkoitaetteikövoisomassaelämässäsuoriutuatoimi