_version_ |
1809901131294310400
|
annif_keywords_txtF_mv |
erityinen tuki
siirtymävaiheet
ohjaus (neuvonta ja opastus)
toimintakyky
oppilaat
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p28737
http://www.yso.fi/onto/yso/p21130
http://www.yso.fi/onto/yso/p178
http://www.yso.fi/onto/yso/p10213
http://www.yso.fi/onto/yso/p8131
|
author |
Niemeläinen, Tarja
|
author2 |
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
Faculty of Education and Psychology
Opettajankoulutuslaitos
Department of Teacher Education
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Ohjausalan maisteriohjelma
Master’s Degree Programme in Guidance and Counselling
1031
|
author_facet |
Niemeläinen, Tarja
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
Faculty of Education and Psychology
Opettajankoulutuslaitos
Department of Teacher Education
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Ohjausalan maisteriohjelma
Master’s Degree Programme in Guidance and Counselling
1031
Niemeläinen, Tarja
|
author_sort |
Niemeläinen, Tarja
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Opettajankoulutuslaitos
|
faculty_txtF |
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
|
first_indexed |
2020-03-23T21:01:00Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>”He nyt tarttee enemmän tukea, muttei se tarkoita, etteikö vois omassa elämässä suoriutua” : toimintakyvyn merkitys vaativan erityisen tuen oppilaan nivelvaiheen ohjaukselle</title><creator>Niemeläinen, Tarja</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Opettajankoulutuslaitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Teacher Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Ohjausalan maisteriohjelma</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Master’s Degree Programme in Guidance and Counselling</contributor><contributor type="oppiainekoodi">1031</contributor><subject type="other">vaativa erityinen tuki</subject><subject type="other">fenomenologishermeneuttinen</subject><subject type="other">temaattinen analyysi</subject><subject type="yso">siirtymävaihe</subject><subject type="yso">ohjaus (neuvonta ja opastus)</subject><subject type="yso">toimintakyky</subject><subject type="yso">erityinen tuki</subject><subject type="yso">oppilaanohjaus</subject><subject type="yso">vammaiset</subject><subject type="yso">haastattelututkimus</subject><available>2020-03-23T08:56:47Z</available><issued>2020</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master’s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/68275</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202003232503</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202003232503</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/68275/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202003232503.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202003232503.pdf" type="application/pdf" length="712122" sequence="1"/><recordID>123456789_68275</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_68275
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:49:40Z
|
main_date |
2020-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2020
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/68275\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202003232503.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202003232503.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
publication_first_indexed |
2020-03-23T21:01:00Z
|
publishDate |
2020
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Niemeläinen, Tarja
”He nyt tarttee enemmän tukea, muttei se tarkoita, etteikö vois omassa elämässä suoriutua” : toimintakyvyn merkitys vaativan erityisen tuen oppilaan nivelvaiheen ohjaukselle
vaativa erityinen tuki
fenomenologishermeneuttinen
temaattinen analyysi
siirtymävaihe
ohjaus (neuvonta ja opastus)
toimintakyky
erityinen tuki
oppilaanohjaus
vammaiset
haastattelututkimus
|
subject_txtF |
Ohjausalan maisteriohjelma
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_68275&index=0&size=large
|
title |
”He nyt tarttee enemmän tukea, muttei se tarkoita, etteikö vois omassa elämässä suoriutua” : toimintakyvyn merkitys vaativan erityisen tuen oppilaan nivelvaiheen ohjaukselle
|
title_full |
”He nyt tarttee enemmän tukea, muttei se tarkoita, etteikö vois omassa elämässä suoriutua” : toimintakyvyn merkitys vaativan erityisen tuen oppilaan nivelvaiheen ohjaukselle
|
title_fullStr |
”He nyt tarttee enemmän tukea, muttei se tarkoita, etteikö vois omassa elämässä suoriutua” : toimintakyvyn merkitys vaativan erityisen tuen oppilaan nivelvaiheen ohjaukselle
”He nyt tarttee enemmän tukea, muttei se tarkoita, etteikö vois omassa elämässä suoriutua” : toimintakyvyn merkitys vaativan erityisen tuen oppilaan nivelvaiheen ohjaukselle
|
title_full_unstemmed |
”He nyt tarttee enemmän tukea, muttei se tarkoita, etteikö vois omassa elämässä suoriutua” : toimintakyvyn merkitys vaativan erityisen tuen oppilaan nivelvaiheen ohjaukselle
”He nyt tarttee enemmän tukea, muttei se tarkoita, etteikö vois omassa elämässä suoriutua” : toimintakyvyn merkitys vaativan erityisen tuen oppilaan nivelvaiheen ohjaukselle
|
title_short |
”He nyt tarttee enemmän tukea, muttei se tarkoita, etteikö vois omassa elämässä suoriutua”
|
title_sort |
he nyt tarttee enemmän tukea muttei se tarkoita etteikö vois omassa elämässä suoriutua toimintakyvyn merkitys vaativan erityisen tuen oppilaan nivelvaiheen ohjaukselle
|
title_sub |
toimintakyvyn merkitys vaativan erityisen tuen oppilaan nivelvaiheen ohjaukselle
|
title_txtP |
”He nyt tarttee enemmän tukea, muttei se tarkoita, etteikö vois omassa elämässä suoriutua” : toimintakyvyn merkitys vaativan erityisen tuen oppilaan nivelvaiheen ohjaukselle
|
topic |
vaativa erityinen tuki
fenomenologishermeneuttinen
temaattinen analyysi
siirtymävaihe
ohjaus (neuvonta ja opastus)
toimintakyky
erityinen tuki
oppilaanohjaus
vammaiset
haastattelututkimus
|
topic_facet |
erityinen tuki
fenomenologishermeneuttinen
haastattelututkimus
ohjaus (neuvonta ja opastus)
oppilaanohjaus
siirtymävaihe
temaattinen analyysi
toimintakyky
vaativa erityinen tuki
vammaiset
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/68275
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202003232503
|
work_keys_str_mv |
AT niemeläinentarja henyttartteeenemmäntukeamutteisetarkoitaetteikövoisomassaelämässäsuoriutuatoimi
|