”He nyt tarttee enemmän tukea, muttei se tarkoita, etteikö vois omassa elämässä suoriutua” toimintakyvyn merkitys vaativan erityisen tuen oppilaan nivelvaiheen ohjaukselle

Tutkimuksessa tarkasteltiin vaativan erityisen tuen oppilaiden oppilaanohjausta ja toimintakyvyn merkitystä ohjaukselle perusopetuksen ja toisen asteen nivelvaiheessa. Tutkimuksella tuettiin Vetovoimala -hankkeen (2018-2020) tavoitetta kehittää ammatillisen koulutuksen hakuvaiheen palveluja. Tutkimu...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Niemeläinen, Tarja
Other Authors: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2020
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/68275