Näkymätöntä hallintaa? opinto-ohjaajien ajatuksia pääsykoeuudistuksesta

Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää opinto-ohjaajien ajatuksia vuoden 2018 pääsykoeuudistuksesta. Tavoitteena oli kartoittaa miten uudistus oli vaikuttanut opinto-ohjaajien työnkuvaan ja työtehtäviin. Lisäksi tässä tutkimuksessa tarkasteltiin opiskelijoiden asemaa uudistuksessa opinto-ohja...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Vartiainen, Saija
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2020
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/67810