Valmistuvien työläistaustaisten luokanopettajien kokemuksia sopeutumisesta yliopistoon

Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää valmistuvien luokanopettajien kokemuksia sopeutumisesta yliopistoon. Tarkastelun kohteena olivat opiskeijoiden käsitykset työläistaustaisuudesta, ja miten työläistausta vaikuttaa yliopistoon sopeutumiseen. Sopeutumista tarkasteltiin kuulumisen tunteen ja...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Karjala, Juhani, Mäkelä, Lauri
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2019
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/67776