ITIL-mallin soveltaminen asiakaspalvelun laadun parantamisen mahdollistajana

Bibliographic Details
Main Author: Sorvali, Aleksi
Other Authors: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä, Tietojärjestelmätiede, Information Systems Science, 601
Format: Bachelor's thesis
Language:fin
Published: 2020
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/67761
_version_ 1799746954328014848
annif_keywords_txtF_mv laatu asiakaspalvelu laadunvalvonta palvelut laadunhallinta
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p5029 http://www.yso.fi/onto/yso/p1379 http://www.yso.fi/onto/yso/p2720 http://www.yso.fi/onto/yso/p838 http://www.yso.fi/onto/yso/p9907
author Sorvali, Aleksi
author2 Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietojärjestelmätiede Information Systems Science 601
author_facet Sorvali, Aleksi Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietojärjestelmätiede Information Systems Science 601 Sorvali, Aleksi
author_sort Sorvali, Aleksi
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2020-02-06T21:10:33Z
format Kandityö
format_ext_str_mv Opinnäyte Kandityö
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>ITIL-mallin soveltaminen asiakaspalvelun laadun parantamisen mahdollistajana</title><creator>Sorvali, Aleksi</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;tiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="other">ITIL</subject><subject type="yso">asiakaspalvelu</subject><subject type="yso">laatu</subject><subject type="yso">kehitt&#xE4;minen</subject><subject type="yso">liiketoiminta</subject><available>2020-02-06T09:52:03Z</available><issued>2020</issued><type lang="en">Bachelor's thesis</type><type lang="fi">Kandidaatinty&#xF6;</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/67761</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202002062007</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Tekij&#xE4; ei ole antanut lupaa avoimeen julkaisuun, joten aineisto on luettavissa vain Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopiston kirjaston arkistoty&#xF6;semalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat..</rights><rights type="accessrights" lang="en">The author has not given permission to make the work publicly available electronically. Therefore the material can be read only at the archival workstation at Jyv&#xE4;skyl&#xE4; University Library (https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities).</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202002062007</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/67761/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202002062007.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202002062007.pdf" type="application/pdf" length="369455" sequence="1"/><recordID>123456789_67761</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_67761
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:04:37Z
main_date 2020-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2020
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/67761\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202002062007.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202002062007.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2020-02-06T21:10:33Z
publishDate 2020
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Sorvali, Aleksi ITIL-mallin soveltaminen asiakaspalvelun laadun parantamisen mahdollistajana ITIL asiakaspalvelu laatu kehittäminen liiketoiminta
subject_txtF Kognitiotiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_67761&index=0&size=large
title ITIL-mallin soveltaminen asiakaspalvelun laadun parantamisen mahdollistajana
title_full ITIL-mallin soveltaminen asiakaspalvelun laadun parantamisen mahdollistajana
title_fullStr ITIL-mallin soveltaminen asiakaspalvelun laadun parantamisen mahdollistajana ITIL-mallin soveltaminen asiakaspalvelun laadun parantamisen mahdollistajana
title_full_unstemmed ITIL-mallin soveltaminen asiakaspalvelun laadun parantamisen mahdollistajana ITIL-mallin soveltaminen asiakaspalvelun laadun parantamisen mahdollistajana
title_short ITIL-mallin soveltaminen asiakaspalvelun laadun parantamisen mahdollistajana
title_sort itil mallin soveltaminen asiakaspalvelun laadun parantamisen mahdollistajana
title_txtP ITIL-mallin soveltaminen asiakaspalvelun laadun parantamisen mahdollistajana
topic ITIL asiakaspalvelu laatu kehittäminen liiketoiminta
topic_facet ITIL asiakaspalvelu kehittäminen laatu liiketoiminta
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/67761 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202002062007
work_keys_str_mv AT sorvalialeksi itilmallinsoveltaminenasiakaspalvelunlaadunparantamisenmahdollistajana