Constructing performance measurement model for the M&A integration project - Objectives and Key Results (OKR)

Yrityskaupat ovat strategisia hankkeita, jotka voivat tuoda kummallekin osapuolelle erilaisia etuja kuten mahdollisuuden tehdä liiketoimintaa yhdessä tehokkaammin kuin erikseen. Synergiat ovatkin yksi yleisimmistä syistä yrityskaupoille. Yritysostoja koskevan tutkimuksen mukaan ostavan yrityksen ja...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Luhtaniemi, Petrus
Muut tekijät: Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:eng
Julkaistu: 2020
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/67688