Ympäristöystävällisen maineen rakentaminen Neste Oyj:n yritysblogissa 2014-2019

Tässä tutkielmassa selvitän, miten suomalainen energiayhtiö Neste viestii yritysblogissaan ympäristöystävällisyyden teemoista. Tutkimuksen aineistona on Nesteen verkkosivujen yritysblogi, jota on julkaistu vuodesta 2014 alkaen. Tätä tutkimusta varten blogikirjoituksista valittiin Nesteen määrittelem...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Nori, Konsta
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos, Department of Social Sciences and Philosophy, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2019
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/67343